dimecres, 13 de febrer del 2008

Nens al carrer, 2ª part::

Avui he estat parlant amb l'inspector de la nostra zona, sobre decrets, reial-decrets, reglaments, normatius, etc, etc, etc...(tinc el cap com un timbal) i vaig treure el tema dels nens quan surten de classe. La seva resposta va ser molt contundent. Tot alló que vaig escriure aqui l'altre día, i els cartells que hem penjat als tres pisos de l'Escola, no són suficients.
El menor de 12 anys, quan surt de la seva classe, fins que estigui amb la seva persona adulta autoritzada, és la nostra responsabilitat. Si al nen o nena li passa qualsevol cosa entre la porta de l'Escola i la cantonada, la culpa és nostra. Per aixó, realment no podem deixar que marxin sols. Segons l'inspector, he de redactar una carta en que quedi clar quines són les zones d'espera i recollida, i avisant de que no deixarem que els nens us vagin a buscar ni a la cantonada, ni a la biblioteca, ni fora de les zones vigilades de l'edifici. Aquesta carta vosaltres haureu de tornar signada.
M'en alegro de que l'inspector ho hagi dit, perque n'estic totalment d'acord! Els nens sols al carrer, de cap manera.